- 2
- 5
TK Maxx powtórnie sięga po bohaterów świątecznej farmy w bożonarodzeniowym spocie
Bohaterowie ubiegłorocznej świątecznej kampanii TK Maxx wracają. Alpaka, kaczka, koza oraz jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie marki. Można nabyć ich pluszowe wersje. Maskotki tworzą charytatywną kolekcję, a zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz programu Akademia Przyszłości organizowanego przez Stowarzyszenie Wiosna.
– Spotkaliśmy się z tak pozytywnym odbiorem naszych supermodnych bohaterów świątecznej kampanii, że zdecydowaliśmy się ponownie otworzyć bramy farmy, by zobaczyć ich jeszcze raz. Tym razem również w wersji pluszowej. Dzięki temu te święta będą jeszcze bardziej wyjątkowe. Nie tylko bowiem uśmiechamy się, oglądając naszą paczkę zwierzaków w spocie reklamowym, ale również możemy nimi obdarować naszych bliskich – mówi Deborah Dolce, group director TK Maxx.
Pluszowa wersja zwierzaków, w której dostępna jest koza, alpaka, kaczka i jeż oraz zestaw wszystkich czterech maskotek, stanowi limitowaną kolekcję charytatywnych prezentów
Każdy z pluszaków dostępny jest w cenie 59,99 zł. Zysk ze sprzedaży, a więc co najmniej 18 zł z pojedynczej zabawki, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości. To program społeczny organizowany przez Stowarzyszenie Wiosna. W jego ramach w życiu dziecka zmagającego się z brakiem pewności siebie pojawia się indywidualny wolontariusz lub wolontariuszka. Dzięki regularnym spotkaniom z nimi dziecko zaczyna dostrzegać swój potencjał i wierzyć w swoje możliwości. TK Maxx wspiera Akademię od 2014 r.
Nowością w tegorocznej świątecznej kampanii jest także współpraca z twórcą popularnego konta „Sylvanian Drama”, obecnego na TikToku i Instagramie. W ramach trylogii bohaterowie kampanii zaprezentują swoje przygotowania do nadchodzącego sezonu. Wszystko to z przymrużeniem oka i sporą dawką dramatyzmu. Premiera serii ukaże się na profilu TK Maxx na Instagramie z końcem listopada.
- 5