0 1 9.01.2008Timex SA z Media Connectfirmy TweetAgencja Media Connect rozpoczęła współpracę z firmą Timex SA.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54828 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 9.01.2008Dom mediowy ACR: nie kupuj reklamy, kupuj jej efektyACR, należący do grupy K2 Internet S.A., jest pierwszym domem mediowym w Polsce, który zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu on-line.
0 1 0 0 0 9.01.2008Great Open House celebruje sukcesy z Johnnie Walker Red LabelAgencja Great Open House, w ramach wygranego przetargu, rozpoczęła realizację nowej edycji programu Red Mentor dla marki Johnnie Walker Red Label dystrybuowanej przez Diageo Polska.
0 1 0 0 0 9.01.2008Panasonic na pokładzie z Google i YouTubePodczas międzynarodowych targów CES 2008 Panasonic i YouTube ogłosili, że w wyniku nawiązania przez obie firmy współpracy telewidzowie uzyskają szybki i łatwy dostęp do milionów plików video z serwisu YouTube. Będzie to możliwe dzięki nowym płaskim telewizorom plazmowym wysokiej rozdzielczości Panasonic Viera z serii PZ850 wyposażonych w interfejs Viera Cast™. Gwarantuje on nie tylko możliwość oglądania plików video z YouTube, ale także przeglądania i publikowania zdjęć w popularnym serwisie Google Picasa Web Albums.
0 1 0 0 0 9.01.2008Finezyjny finał akcji DATA SOLUTIONS dla PrimyO około 70% wzrosła sprzedaż kawy Prima Finezja podczas trwania programu motywacyjnego pod hasłem „Rozmowy z Finezją” w sklepach objętych akcją. W projekcie firmy Prima – Sara Lee Coffee & Tea zakończonym w grudniu 2007 roku udział wzięło około 1 500 punktów sprzedaży. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Programu odpowiadała agencja marketingu relacji DATA SOLUTIONS.