TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji BookTok z okazji Światowego Dnia Książki - Marketing przy Kawie
TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji BookTok z okazji Światowego Dnia Książki
  • 0
  • 1
23.04.2021

TikTok wraz z polskimi pisarzami zachęca do czytania w ramach akcji BookTok z okazji Światowego Dnia Książki

TikTok z okazji Światowego Dnia Książki przygotował dla swoich użytkowników wyzwanie. BookTok Challenge z udziałem znanych polskich autorów ma zachęcić młodych ludzi do sięgnięcia po książki i odkrywania pasji w ich czytaniu. Jest to pierwszy tego typu projekt, który jest częścią zainicjowanego w ten sposób w Polsce TikTok Creator Learning Fund.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
23.04.2021

Komu nie opłaca się transparentność przetargowa? Podsumowanie panelu interaktywnego IAA Polska i SAR

Ponad 200 managerów i specjalistów reprezentujących reklamodawców, agencje i media wzięło udział w panelu interaktywnym IAA Polska i SAR, który odbył się online 20 kwietnia 2021 r. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci dyskutowali na temat transparentności przetargowej – kto na niej zyskuje, a kto traci i jakie konkretne działania mogłyby poprawić jakość procesu przetargowego.

22 kwietnia 2021