TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe
  • 0
  • 2
21.08.2022

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe

Testowane reklamy produktowe obejmują trzy formaty: reklamy wideo (Video Shopping Ads), reklamy katalogowe (Catalog Listing Ads) oraz reklamy produktów na żywo (Live Shopping Ads). Wszystkie mają przyciągnąć reklamodawców przed sezonem świątecznym.

  • Produktowa reklama wideo to tzw. reklama in-feed, czyli taka, która wyświetla się obok filmu. Na TikToku pozwala użytkownikowi przejść na stronę marki po kliknięciu w czerwony banner „shop now” na dole oglądanego posta.
  • Reklamy katalogowe zapewniają markom linkowanie do pełnego katalogu swoich kampanii na TikToku.
  • Reklamy produktów na żywo przenoszą ruch ze strony „Dla Ciebie” na transmisje sprzedażowe na żywo organizowane przez markę.

Wszystkie trzy formaty obecnie są testowane w takich krajach jak Wielka Brytania, Indonezja, Malezja, Filipiny, Singapur, Tajlandia, Wietnam. Także na wybranych kontach w Stanach Zjednoczonych.

  • 2
Nowe formaty reklamowe na TikToku

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe

Nowe formaty reklamowe na TikToku

Video Shopping Ads pozwalają użytkownikowi przejść na stronę marki po kliknięciu w czerwony banner „shop now”

21 sierpnia 2022

20 sierpnia 2022