TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności - Marketing przy Kawie
TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności
  • 0
  • 1
27.04.2021

TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności

TikTok w ramach swoich działań na rzecz przejrzystości ogłosił plan uruchomienia Europejskiego Ośrodka Otwartości i Odpowiedzialności. Zaproszeni eksperci, naukowcy i decydenci będą mogli zapoznać się z działaniami podejmowanymi przez zespoły firmy na rzecz kształtowania platformy jako pozytywnego oraz bezpiecznego miejsca dla społeczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2021