TikTok sprzedaje. GetHero publikuje wyniki badania na temat społeczności aplikacji
  • 0
  • 2
10.03.2020

TikTok sprzedaje. GetHero publikuje wyniki badania na temat społeczności aplikacji

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero, zaufanie do twórców internetowych przekłada się na sprzedaż produktów marek, z którymi oni współpracują. Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów. Prawie co czwarty natomiast zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy z TikToka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2020

Kontrole warzyw i owoców w sieciach handlowych

1256 partii warzyw i owoców w 98 supermarketach wzięła pod lupę w lutym Inspekcja Handlowa w ramach dodatkowych czynności kontrolnych zleconych przez prezesa UOKiK. Kontrolerzy zakwestionowali 10 proc. produktów ze względu na brak informacji o kraju pochodzenia lub nieprawidłowe wskazanie. Największy odsetek takich nieprawidłowości odnotowano w sieciach: Delikatesy Centrum (36,1 proc.), Intermarche (15,6 proc.) oraz Stokrotka (13,9 proc.).