TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców
  • 0
  • 1
14.04.2021

TikTok Reach & Frequency – nowa funkcja dla reklamodawców

TikTok wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych na platformie. Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego.

TikTok Reach & Frequency to testowa funkcja rekomendowana reklamodawcom. Dostępna jest na wybranych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Narzędzie umożliwia łatwe planowanie i zakup mediów, a poprzez optymalny zasięg i częstotliwość pozwala docelowo zwiększyć rozpoznawalność marki.

Zaletą ma być pełna przewidywalność realizowanej kampanii. Ta pozwoli zarządzać komunikatami w czasie rzeczywistym i dotrzeć do docelowej grupy odbiorców, uwzględniając takie kryteria jak płeć, lokalizacja, wiek, język, zainteresowania czy doświadczenie zawodowe.

Kampanie realizowane za pomocą nowej funkcji rozliczane będą w formacie CPM (liczba wyświetleń). Ich założeniem będzie osiągnięcie zakładanego zasięgu bądź wyświetleń wideo. Raportowane efekty przekazu reklamowego zawierać będą dane takie, jak:

  • zasięg,
  • częstotliwość,
  • CPM,
  • CTR (wskaźnik kliknięć),
  • CPR (wskaźnik dotarcia).

W celu skorzystania z funkcji należy skontaktować się z zespołem odpowiedzialnym za konto marki dostępnej na TikToku i zarejestrować się w narzędziu. Warunkiem koniecznym jest posiadanie konta reklamowego TikTok Ads Manager powiązanego umową ramową. Po zgłoszeniu chęci skorzystania z narzędzia zespół TikTok odpowie na nie w ciągu 24 godzin.

  • 1
TikTok dołącza do Koalicji Technologicznej

TikTok dołącza do Koalicji Technologicznej

14 kwietnia 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.04.2021

Popularność programów informacyjnych w regionach. „Fakty” najsilniejsze w województwie opolskim, „Wiadomości” na Podlasiu – analiza Wavemakera

Choć pandemia napędziła zapotrzebowanie na informacje, widownia głównych wydań programów newsowych największych nadawców lekko się skurczyła w I kwartale 2021 r. „Wiadomości” i „Fakty” z różnym powodzeniem radzą sobie w poszczególnych województwach Polski. Program TVP najwięcej stracił w dolnośląskim, a zyskał w pomorskim, podczas gdy TVN-u – mocno tracił w lubuskim, a zyskiwał w opolskim. „Wydarzenia” Polsatu osłabiły się w minionym kwartale w większości województw, za to mocno zyskały w mazowieckim – pokazuje analiza Wavemakera na podstawie danych Nielsena.

13 kwietnia 2021