TikTok odnotował 2,3 mld dol. wydatków konsumenckich w 2021 r. To wzrost o 77 proc. rok do roku
  • 0
  • 3
21.01.2022

TikTok odnotował 2,3 mld dol. wydatków konsumenckich w 2021 r. To wzrost o 77 proc. rok do roku

Globalne wydatki konsumentów na TikToku nadal rosną. Użytkownicy wydali w zeszłym roku około 2,3 mld dol. w aplikacji mobilnej – pokazują dane Sensor Tower Store Intelligence. Liczba ta oznacza 77-proc. wzrost rok do roku, z 1,3 mld dol. w 2020 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2022

Konkurs muzyczny na TikToku promuje film „Sing 2”

United International Pictures, podmiot odpowiedzialny za dystrybucję filmów wytwórni Paramount oraz Universal w ramach promocji filmu animowanego „Sing 2”, którego premiera zaplanowana jest na 21 stycznia, rozpoczynają konkurs wokalny na platformie TikTok. Zachęcają użytkowników do zaśpiewania fragmentów utworów wykorzystanych w filmie. Zwycięzca rywalizacji nagra singiel we współpracy z Universal Music.