TikTok for Business startuje z konkursem dla branży marketingowej
  • 0
  • 1
18.02.2021

TikTok for Business startuje z konkursem dla branży marketingowej

TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej, m.in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. zł.

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 10 marca. Zadaniem jest nagranie tiktoka dla konkretnej marki, wpisującego się w jeden z trzech tematów:

  • „TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego!”,
  • „TikTok. To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!”,
  • „TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!”.

„Make TikToks Contest” to szansa na zaprezentowanie swojej marki w kreatywny i nietuzinkowy sposób, poszerzając przy tym grono potencjalnych klientów. Poprzez konkurs chcemy podkreślić, że TikTok jest idealnym miejscem do tworzenia wartościowych treści reklamowych, które może tworzyć każda marka – bez względu na branżę czy skalę działalności.

Najważniejsze są autentyczność oraz spójność przekazu z DNA TikToka, które pozwalają brandom na dostarczanie użytkownikom platformy unikalnych doświadczeń. Właśnie takie kampanie generują najlepsze wyniki, często na poziomie nawet kilkudziesięciu milionów wyświetleń – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Każdy projekt powinien być stworzony z myślą o marce, w której pracuje bądź dla której działania prowadzi uczestnik. Może on wziąć udział wyłącznie w jednej, wybranej kategorii konkursowej, wykorzystując wybrany format reklamowy TikToka. W kategoriach pierwszej i trzeciej uczestnicy powinni nagrać po jednym tiktoku, natomiast kategoria druga wymaga przygotowania trzech tiktoków.

Po stworzeniu nagrania należy wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie www.maketiktokscontest.pl. Rejestracja zgłoszenia daje również możliwość otrzymania materiałów edukacyjnych na temat platformy.

15 marca nominowanych ogłosi jury w składzie:

  • Michał Sadowski, założyciel Brand24,
  • Klaudia Halejcio, aktorka i tiktokerka,
  • Rafał Drzewiecki, head od marketing w TikTok Polska,
  • Maciej Waligóra, executive creative director, DDB Warszawa, przewodniczący zarządu KTR.

Dwa dni później (17 marca) podczas oficjalnej gali poznamy trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci karty przedpłaconej o wartości 10 tys. zł oraz kredytu na wsparcie mediowe o wysokości 50 tys. zł.

  • 1
TikTok for Business

TikTok for Business ogłasza konkurs

18 lutego 2021