Tiger uruchomił interaktywny serial w grze wideo
  • 0
  • 1
12.06.2019

Tiger uruchomił interaktywny serial w grze wideo

6 czerwca na platformie Twitch rozpoczęła się emisja niestandardowej kampanii Tigera skierowanej do graczy. Akcja nosi hasło „Miasto Tigera”. To interaktywny serial zrealizowany na bazie popularnego modu „GTA RP”, który można śledzić w dwóch wersjach: live na platformie lub w postaci skróconej na YouTube.

Fabuła serialu „Miasto Tigera” opowiada o mieście, w którym rządzą twarde zasady i silne charaktery. Inspiracją do jej powstania były klasyki telewizyjne, takie jak „The Wire”, „Breaking Bad” czy „True Detective”.

Serial ma czterech bohaterów. Wcielili się w nich influencerzy:

  • Pago w głównej roli Człowieka z Amnezją,
  • Pajalock w roli żużlowca Konika,
  • Isamu jako rajdowiec Szybki,
  • Kasix w roli Luny DeRouge.

Ich perypetie przeplatają się w każdym odcinku, w którym można też spotkać drugoplanowych bohaterów – w te role wcielają się streamerzy sceny „GTA RP”. Serial można oglądać na żywo w sobotę wieczorem (długość każdego to około 4 godziny) na jednym z kilkunastu kanałów na Twitchu i w ten sposób śledzić wydarzenia z pozycji ulubionego twórcy. Z materiałów live montowany jest skrócony odcinek VoD (około 30 minut) do obejrzenia w kanale „Miasto Tigera” na YouTube w każdy czwartek wieczorem.

Producent napojów energetycznych Tiger jest sponsorem całego przedsięwzięcia. Bohaterowie są personifikacją różnych aspektów i wartości marki, a łączy ich wszystkich energia do działania. Jako dodatkowy element placementu zapewniono influencerom możliwość wypicia tigera w świecie rzeczywistym w celu uzyskania dodatkowej czasowej przewagi w rozgrywce.

Gry komputerowe to obszar, gdzie liczy się refleks, energia i charakter – idealny świat dla realizacji hasła „Power is Back!” marki Tiger. Innowacyjny projekt „Miasto Tigera” daje nam świetną możliwość, żeby autentycznie zaangażować naszych użytkowników w świat marki Tiger – mówi Jarosław Knapek z działu marketingu marki.

Koncepcja i realizacja kampanii: Gameset. Działania na YouTube prowadzi Talent Media. Ostateczna fabuła powstała we współpracy z zespołem marki Tiger. Serial w pierwszym sezonie będzie miał cztery odcinki emitowane do końca czerwca.

  • 1

12 czerwca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2019

W 2018 r. przychody klubów Ekstraklasy wyniosły prawie 528 mln zł. Legia Warszawa ponownie liderem „Piłkarskiej ligi finansowej” Deloitte

Przychody wszystkich zespołów grających w polskiej Ekstraklasie wyniosły w 2018 r. blisko 528 mln zł. Z raportu „Piłkarska liga finansowa” firmy doradczej Deloitte wynika, że w minionym roku przychody z transferów wyniosły 96,8 mln zł, z czego transfery zagraniczne wygenerowały 87,4 mln zł. Liderem rankingu pod względem wpływów do budżetu pozostaje niezmiennie Legia Warszawa. Na podium znalazły się także Lech Poznań i Lechia Gdańsk.