T-Mobile z psychodelicznym spotem Summer of Joy- Marketing przy Kawie
„The Summer of Joy” – T-Mobile zaprasza młodych do tańca psychodelicznym spotem
  • 1
  • 2
2.06.2023

„The Summer of Joy” – T-Mobile zaprasza młodych do tańca psychodelicznym spotem

Deutsche Telekom w całej Europie realizuje projekt „The Summer of Youth, Joy & Freedom”. Obejmuje on wiele darmowych muzycznych inicjatyw. W Poznaniu wystąpi duet Korea i DJ-ka HAAi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 czerwca 2023

1 czerwca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
1.06.2023

Powstał raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”

Co sprawia, że niektóre polskie marki odnoszą sukces na rynku, rosnąc od niego szybciej i stają się prawdziwymi challenger brands? Jaki sekret kryje się za ich innowacyjnym podejściem i pozytywnym wpływem na otoczenie? Odpowiedzi na te i inne pytania prezentuje raport „Challenger brands – polskie firmy, które zmieniają świat”. Jego realizatorami są agencja AdCookie oraz redakcja magazynu „Forbes”.