„The Multiverse Awaits – Coca-Cola x Marvel” – kampania marki Coca-Cola
  • 1
  • 4
22.02.2023

„The Multiverse Awaits – Coca-Cola x Marvel” – kampania marki Coca-Cola

Od początku roku Coca-Cola i The Walt Disney Company prowadzą w Polsce kampanię „The Multiverse Awaits – Coca-Cola and Marvel”. Celem największej dotychczasowej współpracy obu marek w historii ma być podniesienie poziomu rozrywki w domu.

Kampanii towarzyszy reklama telewizyjna, której akcja rozgrywa się w niepozornym sklepie na rogu ulicy. Świat zatrzymuje się jednak na chwilę, aby być świadkiem rozgrywających się wydarzeń. Przechodnie gromadzą się i przypatrują w zdumieniu migoczącym światłom i intensywnemu blaskowi promieniującemu z okien. Nie wiedząc, co dokładnie się dzieje, młoda kobieta stworzyła szczelinę w przestrzeni i czasie. Zrobiła to, otwierając puszkę Coca-Coli Zero Cukru.

Jak się okazuje na końcu, nie była to zwykła puszka. Czekała na właściwą osobę, która otworzy bramę umożliwiającą jej podróż do Marvel Avengers Campus w Disneylandzie w Paryżu. Reklamę można zobaczyć w telewizji, kinie oraz na platformach streamingowych. Prowadzone są także działania w digitalu oraz kampania out-of-home.

Kampania jest prowadzona na 29 europejskich rynkach

Kreacją jej materiałów zajmują się agencje koncernu WPP. Współpraca ma ucieleśniać filozofię marki Coca-Cola o Real Magic, wprowadzonej wraz z globalną platformą w 2021 r. Jej źródłem jest przekonanie, że Prawdziwa Magia pojawia się w niespodziewanych momentach, podnosząc codzienność do rangi niezwykłości.

Na półkach pojawiły się butelki z dwoma oraz puszki z sześcioma nowymi wzorami Marvela. Trzy widnieją na puszkach Coca-Coli Zero Cukru, a trzy na Coca-Coli Original Taste. Przedstawiają one superbohaterów:

  • Kapitana Amerykę,
  • Lokiego,
  • She-Hulk,
  • Iron Mana,
  • Czarną Panterę,
  • Czarną Wdowę.

Użytkownicy aplikacji CokeApp po zeskanowanie kodu QR umieszczonego na wybranych napojach (Coca-Cola, Fanta, Sprite) mogą wygrać m.in.:

  • telewizor lub tablet,
  • maszynkę do popcornu,
  • gadżety inspirowane bohaterami Marvela.

Nagrodą główną jest trzydniowa wycieczka do Disneyland Paris oraz nowo otwartego Marvel Avengers Campus. Zwycięzcy będą mogli m.in. przejechać się na rollercoasterze „Avengers Assemble: Flight Force”. Loteria (w Polsce organizowana przez agencję Fortis) potrwa do 11 kwietnia 2023 r. Uczestnik musi mieć ukończony 18. rok życia.

  • 4
Coca-Cola x Marvel w Polsce

Coca-Cola x Marvel w Polsce

Coca-Cola x Marvel w Polsce
Coca-Cola x Marvel w Polsce
Coca-Cola x Marvel w Polsce

 

22 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2023

„Mapa Trendów 2023” Infuture.institute

Zmiany demograficzne, Multipolaryzacja Świata, Symbiocen, Bioera i Świat lustrzany to pięć megatrendów, które znalazły się na nowej „Mapie Trendów” Infuture.institute. Przypisanych do nich zostało pięćdziesiąt trendów, z czego prawie trzydzieści nowych. Wśród nich m.in.: Depopulacja, Digitalizacja konfliktów, Implementacja generatywnej AI, Internet istot, Rozpad państwowości, Walka o technosuwerenność, Płynność tożsamości oraz Lab Grown. 

21 lutego 2023