Levi’s 501 – kampania na 150-lecie - Marketing przy Kawie
„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501
  • 3
  • 3
3.02.2023

„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501

W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi’s 501 – jednej z ikon światowego stylu. W ciągu swojej historii model ten był noszony przez miliony ludzi, w tym myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55093 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2023