- 3
- 3
„The Greatest Story Ever Worn” – kampania z okazji 150. rocznicy powstania modelu spodni Levi’s 501
W tym roku przypada 150. rocznica powstania jeansów Levi’s 501 – jednej z ikon światowego stylu. W ciągu swojej historii model ten był noszony przez miliony ludzi, w tym myślicieli czy najbardziej kreatywnych twórców i działaczy na całym świecie.
Marka chce upamiętnić niezliczone przygody przeżyte w jeansach Levi’s 501, począwszy od tych codziennych, po doniosłe. Prezentuje więc trwającą przez cały rok kampanię „The Greatest Story Ever Worn”. Częścią kampanii są trzy krótkie filmy w reżyserii Martina de Thurah i Meliny Matsoukas. To oryginalne historie z całego świata.
Pierwszy film, pt. „Precious Cargo”, opowiada o tym, jak jeansy 501 trafiły do Kingston na Jamajce w latach 70. i jak jej mieszkańcy zmienili je i uczynili niepowtarzalnymi na swój własny sposób. Wyreżyserowany przez Melinę Matsoukas i nakręcony przez nominowanego do Oscara operatora Bradforda Younga film pokazuje wyspę, której odrębny styl, rytm i dusza odbiły się szerokim echem na całym świecie.
Akcja drugiego spotu, „Legends Never Die”, rozgrywa się podczas pogrzebu.
Historia „Fair Exchange”, jak głosi opis, toczy się w Tbilisi. Jej podkład muzyczny stanowi jednak fragment utworu „Mam dość” zespołu Kryzys.
Kampania „The Greatest Story Ever Worn” ma celebrować dziedzictwo jeansów 501 i ich rolę w niezliczonych historycznych, kulturowych i osobistych momentach. Wszystko po to, aby zainspirować nowe pokolenie do napisania kolejnego rozdziału. Kreacja: Droga5 New York.
- 3