Teva Pharmaceuticals i Procter & Gamble z agencją eventową
  • 0
  • 1
29.06.2012

Teva Pharmaceuticals i Procter & Gamble z agencją eventową

Teva Pharmaceuticals Polska i Procter & Gamble rozstrzygnęły przetarg na agencję eventową. Działaniami związanymi z wprowadzeniem na polski rynek nowej gamy produktów – marki Vicks pokieruje agencja Don’t Worry. Dwuletnia współpraca obejmuje organizację wydarzeń wspierających kampanię promocyjną pod hasłem „Nie trać czasu na przeziębienie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2012

Globalne wydatki na reklamę wzrosły o 3,1% w pierwszym kwartale 2012 r.

Po mocnej końcówce 2011 r. globalne wydatki na reklamę nadal rosły. W 2012 r. ich wzrost wyniósł 3,1% w porównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego. Zgodnie z kwartalnym raportem Nielsena, Global AdView Pulse, rynki wschodzące (jak Środkowy Wschód i Afryka) osiągnęły dwucyfrowy wzrost, podczas gdy przychody reklamy w Ameryce Północnej i Azji Pacyficznej rosły skromniej – odpowiednio o 2,1% oraz 1,7%. Całkowite światowe wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2011 r. wyniosły 128 mld dol.