Test na Szweda dla każdego
  • 0
  • 1
7.04.2011

Test na Szweda dla każdego

30 marca na swoim profilu Facebooka IKEA udostępniła nową aplikację o nazwie „Szwedometr”.  Została ona zaprojektowana i przygotowana przez Euro RSCG Social we współpracy z Euro RSCG Digital i stanowi teaser bezpośrednio powiązany z kampanią reklamową „Tack Polen”, promujący 50-letnią współpracę firmy z Polską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 kwietnia 2011

6 kwietnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2011

PKO BP modernizuje swój wizerunek (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej, która obejmie modernizację oznakowania zewnętrznego 1,2 tys. jego oddziałów i 1,9 tys. agencji oraz odświeżenie szaty graficznej materiałów komunikacyjnych. Pierwszy etap procesu, który ma na celu unowocześnienie oraz uspójnienie wizerunku, potrwa do końca 2011 roku. Nowe logo BP zadebiutowało w kampanii rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych z udziałem Szymona Majewskiego. Kampania ta wprowadziła też nowy slogan reklamowy: „PKO Bank Polski. Dzień Dobry” – symbolizujący „nowe otwarcie”. Bank widzi już dobre efekty swoich działań modernizacyjnych.