Tesla Energy ma specjalny zespół do śledzenia skarg w social media - Marketing przy Kawie
Tesla Energy ma specjalny zespół do śledzenia skarg w social media
  • 0
  • 1
26.07.2021

Tesla Energy ma specjalny zespół do śledzenia skarg w social media

Jak twierdzi dwóch byłych pracowników Tesli Energy, firma ma specjalny dział, którego zadaniem jest wyszukiwanie negatywnych opinii w social media. Zespół oprócz rozwiązywania problemów ma nakłaniać internautów do usunięcia tych postów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2021

E-commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę na poziomie 11% – przewiduje Zenith

Globalne wydatki na reklamę przekroczą w tym roku wynik sprzed pandemii o 6%. Reklama cyfrowa obejmie 58% udziałów w rynku w 2021 r. W 2019 r. było to 48%. Średni koszt reklamy telewizyjnej wzrośnie o 5%, podczas gdy wydatki na reklamę w tym medium wzrosną o 1% – wynika z raportu Zenithu. Same Stany Zjednoczone dostarczą w tym roku 47% światowych wydatków reklamowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2021

Polacy coraz częściej sięgają po kosmetyki ekologiczne. Sprzedaż rośnie skokowo nawet w czasie pandemii – raport GfK

W wyniku przymusowej izolacji w czasie pandemii całkowita sprzedaż kosmetyków w Polsce wyhamowała. W okresie od maja 2020 do kwietnia 2021 r. wartość zakupów gospodarstw domowych dla całej kategorii spadła o 2% w relacji rok do roku. Gorsze wyniki nie dotyczyły jednak wszystkich produktów. Ich ekologiczne warianty oznaczane jako bio, eko, vege w analogicznym okresie odnotowały 76% wzrostu wartości zakupów. Takie dane płyną z analiz „Panel gospodarstw domowych” GfK.

23 lipca 2021