Tesco zbadało, dlaczego Polacy marnują jedzenie
  • 0
  • 2
2.10.2020

Tesco zbadało, dlaczego Polacy marnują jedzenie

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Tesco, średnio co piąty Polak nie ma wystarczającej wiedzy, dzięki której mógłby ograniczyć ilość marnowanej żywności w gospodarstwie domowym. Poprawa świadomości w tym zakresie jest głównym celem kampanii edukacyjnej sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49758 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2020

Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020. Badanie Mood Media

71% konsumentów na świecie mówi, że zaczyna się czuć komfortowo, powracając do sklepów stacjonarnych po złagodzeniu przez władze obostrzeń – pokazuje badanie „Shopper sentiments”. Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience zleciła globalne badanie wśród 8 tys. konsumentów z USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chin. Celem było lepsze zrozumienie obecnych nastrojów konsumenckich związanych z sytuacją pandemii Covid-19.