Tesco ze spotem „Fashion Now Does Homeware” - Marketing przy Kawie
Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI
  • 2
  • 3
5.09.2024

Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI

Brytyjski spot Tesco promuje nową ofertę AGD w sklepach sieci. Za pomocą gry świateł sprawiono, że przedmioty codziennego użytku, jak talerze czy sztućce, układają się w sukienki jak z pokazu mody.

Efektowna suknia wykonana jest z widelców i łyżek, druga z talerzy, a luksusowy płaszcz – z poduszek. Każdy element kampanii „Fashion Now Does Homeware” został wykonany ręcznie. Wykorzystano do tego setki talerzy i ponad 500 sztućców.

Marka podkreśla, że przy tworzeniu strojów lub poszczególnych ujęć nie wykorzystano sztucznej inteligencji ani CGI. Każdy szczegół został starannie zaprojektowany i ożywiony przez wykwalifikowanych rzemieślników.

Kampanię stworzyła agencja BBH, zakupem mediów zajął się EssenceMediaCom.

  • 3
Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI

Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI

Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI
Tesco w nowym spocie przekształciło talerze w luksusowe ubrania – bez użycia AI

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 września 2024

4 września 2024