Tesco Polska wybrało agencję do obsługi online
  • 0
  • 0
16.03.2018

Tesco Polska wybrało agencję do obsługi online

Tesco Polska rozpoczęło współpracę z Abanana w zakresie kompleksowej obsługi online. Agencja zajmie się m.in. obsługą profilu marki na Facebooku, przygotowaniem newsletterów i banerów. Będzie też obsługiwać serwis e-zakupów i stronę Clubcard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 marca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
16.03.2018

Social Media Show 2018 już na początku kwietnia

Już po raz piąty Gdański Inkubator Przedsiębiorczości we współpracy z Miastem Gdańskiem i partnerem strategicznym Beeffective zaprasza na Social Media Show. To trzydniowa konferencja o świecie mediów społecznościowych i marketingu. 4–6 kwietnia podczas spotkań, prelekcji i dyskusji zostaną poruszone tematy komunikacji, trendów, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży. Pojawią się podsumowania ubiegłego roku i prognozy na kolejne lata.