TEQUILAPolska najlepszą agencją BTL roku 2005 i zdobywcą nagrody Golden Arrow i 7 wyróżnień
  • 0
  • 1
22.06.2006

TEQUILAPolska najlepszą agencją BTL roku 2005 i zdobywcą nagrody Golden Arrow i 7 wyróżnień

Agencja marketing services TEQUILAPolska została uznana najlepszą agencją BTL w 2005 roku przez VFP Communications – wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Agencja otrzymała również nagrodę Golden Arrow za kampanię „Tyskie stawia” dla marki TYSKIE (Kompania Piwowarska) w kategorii kampania zintegrowana B2C oraz 7 wyróżnień. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

Peppermint zdobywcą 2 nagród w konkursie Golden Arrow oraz wyróżnienia dla agencji BTL roku

Agencja Peppermint otrzymała 2 nagrody w I edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow, którego organizatorem jest SMB oraz VFP Communications - wydawca magazynu Media & Marketing Polska. Agencja została nagrodzona za kampanię dla marki Heyah(PTC) - „Simloki Game Over” oraz za kampanię „Pierwsze Ogólnopolskie Badania Całowania” dla marki NIVEA Lip Care(NIVEA Polska S.A.). Agencja Peppermint otrzymała również wyróżnienie za dokonania w 2005 roku przyznawane przez VFP Communications - wydawcę magazynu Media & Marketing Polska. Nagrody zostały wręczone agencji podczas wczorajszej gali Golden Arrow, która odbyła się w Fabryce Trzciny w Warszawie.

21 czerwca 2006