Telewizyjna wartość mediowa meczu finałowego mistrzostw świata w siatkówce wyniosła 39 mln zł - Marketing przy Kawie
Telewizyjna wartość mediowa meczu finałowego mistrzostw świata w siatkówce wyniosła 39 mln zł
  • 0
  • 2
3.11.2014

Telewizyjna wartość mediowa meczu finałowego mistrzostw świata w siatkówce wyniosła 39 mln zł

Finał siatkarskich mistrzostw świata, w którym Polska zagrała z Brazylią, wygenerował 39 mln zł wartości mediowej w telewizji. Podczas spotkania efektywnie wyeksponowano 25 marek – wynika z badania przeprowadzonego przez Pentagon Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2014