Telewizyjna odsłona kampanii smartfonów Huawei z serii Y
  • 1
  • 1
3.07.2018

Telewizyjna odsłona kampanii smartfonów Huawei z serii Y

Ruszyła pierwsza kampania 360 stopni smartfonów Huawei z serii Y. Komunikacja skierowana jest do osób, które oczekują wydajnego, wyposażonego w zaawansowane technologie urządzenia w atrakcyjnej cenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50887 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 lipca 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2018

„Wiadomości” silne w lubelskim, „Fakty” w Małopolsce, a „Wydarzenia” w łódzkim. Badanie Wavemakera

„Wiadomości” najlepiej oglądają się na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. „Fakty” w województwie małopolskim i świętokrzyskim. „Wydarzenia”, najbardziej stabilne pod względem udziałów wśród programów informacyjnych, najlepsze wyniki osiągają w województwach łódzkim i podlaskim – pokazuje analiza firmy Wavemaker, obejmująca grupę dorosłych telewidzów z Polski.

2 lipca 2018