Telewizyjna kampania Złotych Paluszków Frosty
  • 0
  • 1
16.10.2007

Telewizyjna kampania Złotych Paluszków Frosty

20 października b.r. startuje kampania Złotych Paluszków Frosty pod hasłem "Złote Dzieci", którą zaplanował i kupił dom mediowy MPG wraz z Media Contacts – podmiotem odpowiedzialnym za planowanie i zakup kampanii on-line.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2007

Nowa kampania Timotei autorstwa agencji Los Mejores

20 października rusza ogólnopolska kampania reklamowa marki Timotei pod hasłem „Włosy też mają apetyt. Odżyw je naturą.”, przygotowana przez agencję Los Mejores. Celem akcji jest umocnienie pozycji Timotei jako eksperta w segmencie kosmetyków naturalnych w kategorii pielęgnacji włosów. Kampania będzie prowadzona w prasie kobiecej za pomocą trzech wariantów advertoriali oraz obejmie działania aktywujące konsumentów w punkcie sprzedaży w największych sieciach handlowych.