Telewizja w mailu – tego kanału nie da się przełączyć - Marketing przy Kawie
Telewizja w mailu – tego kanału nie da się przełączyć
  • 0
  • 1
8.12.2004

Telewizja w mailu – tego kanału nie da się przełączyć

Internet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze narzędzie komunikacji i sposób dotarcia do potencjalnych konsumentów z ofertą czy usługą, którą mają do zaoferowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2004

Samsung ponownie sponsoruje sztafetę olimpijską

7 grudnia 2004 - właśnie dziś Samsung został oficjalnie ogłoszony przez TOROC partnerem Sztafety ze zniczem olimpijskim TURYN 2006. Samsung będąc już partnerem pierwszej naprawdę globalnej sztafety olimpijskiej ATENY 2004, kontynuuje sponsorowanie tego wydarzenia, tym razem w związku z Igrzyskami Zimowymi w TURYNIE 2006. Samsung daje szansę ludziom z całego świata, aby doświadczyć zaszczytu uczestniczenia w szczególnym wydarzeniu, jakim jest Sztafeta Olimpijska.