- 0
- 1
Telewizja Polska rozpoczęła współpracę z MediaFarm
Telewizja Polska rozpoczyna współpracę z polską siecią wydawców MediaFarm. Biuro Reklamy i Marketingu TVP będzie odpowiedzialne za sprzedaż reklam wideo w regionalnych i ogólnopolskich serwisach informacyjnych oraz w grach i aplikacjach mobilnych.
Współpraca obejmuje włączenie do oferty TVP dwóch produktów wideo z oferty MediaFarm. Pierwszym jest reklama pre-roll, czyli przekazy komercyjne emitowane przed treściami redakcyjnymi. Drugi to rewarded video pre-roll, czyli reklama, za którą użytkownik otrzymuje bonusy w grach i aplikacjach mobilnych. Obie te formy osiągają wysokie wskaźniki widoczności (viewability), obejrzeń reklam w całości (completion rate) i uwagi (attention) oraz zapewniają bezpieczne środowisko reklamowe (brand safety).
MediaFarm to dom sprzedaży skupiający w ramach swojej sieci przestrzeń reklamową wydawców zarówno polskich, jak i międzynarodowych. W ofercie polskiej spółki znajdują się m.in. lokalne i ogólnopolskie serwisy informacyjne oraz popularne gry mobilne, w tym „Solitaire Classic”, „War Robots” czy „Woodoku”. W ofercie sieci są także platformy edukacyjne, m.in. Duolingo. Kampanie reklamowe w sieci MediaFarm docierają do 30% dorosłych Polaków. Sprzedaż funkcjonuje zarówno w modelu direct (zakup bezpośredni), jak i programmatic (zakup adserwerowy). Sieć stosuje autorskie wdrożenia rozwiązań pozyskiwanych od międzynarodowych firm specjalizujących się w grach i aplikacjach.
- 1