Telewizja najskuteczniej rozwija ludzkie pasje – pokazuje badanie na zlecenie Discovery
  • 1
  • 3
15.01.2020

Telewizja najskuteczniej rozwija ludzkie pasje – pokazuje badanie na zlecenie Discovery

Na zlecenie Discovery przeprowadzono badanie na temat ludzkich pasji i zainteresowań. W projekcie wzięło udział 13 tys. osób z 13 krajów. Wyniki wskazują, że telewizja to główne źródło inspiracji i informacji z obszaru ulubionych zainteresowań odbiorców. Ma znacznie silniejszy wpływ na wyzwalanie w ludziach pasji niż social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 stycznia 2020

14 stycznia 2020