Telewizja lepiej buduje świadomość marki, e-reklama mocniej wpływa na chęć zakupu – MEC prezentuje Ad Quantum
  • 0
  • 3
17.06.2014

Telewizja lepiej buduje świadomość marki, e-reklama mocniej wpływa na chęć zakupu – MEC prezentuje Ad Quantum

Internetowy pre-roll i spot telewizyjny mają porównywalny wpływ na świadomość marki, ale ten pierwszy średnio o 18 proc. skuteczniej wpływa na chęć zakupu marek FMCG. W młodych grupach przewaga internetowego wideo okazuje się istotnie wyższa – pokazują wyniki Ad Quantum, nowego projektu analitycznego domu mediowego MEC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2014

16 czerwca 2014