0 1 25.01.2008Telepizza na billboardachreklama zewnętrzna TweetAgencja Salt and Pepper przygotowała kampanię outdoorową Telepizzy na potrzeby promocji oferty „2 za 1”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 1 0 0 1 25.01.2008Open Finance wzmacnia wizerunekMiliony złotych zainwestowanych za pośrednictwem Open Finance i dziesiątki tysięcy filiżanek kawy – to tylko niektóre wartości, o których opowiada najnowszy spot reklamowy Open Finance. Rozpoczęła się pierwsza kampania wizerunkowa firmy.
0 1 0 0 1 25.01.2008MediaVest rozpoczął współpracę z biurem podróży Exim ToursExim Tours, jedno z największych biur podróży na polskim rynku, rozpoczęło współpracę z domem mediowym MediaVest. Współpraca dotyczy planowania i zakupu mediów. Exim Tours nie był dotychczas obsługiwany przez dom mediowy.
0 1 0 0 1 25.01.2008Ranking Marek Budowlanych 20074 stycznia podczas budowlanych Targów BUDMA odbyła się uroczysta gala wręczania nagród "Budowlana Marka Roku" i "Dystrybutor Roku".
0 1 0 0 1 25.01.2008Triumph International zmienia swój wizerunekW czerwcu 2007 międzynarodowy producent bielizny zaprezentował nowe logo, a w roku 2008 nowy corporate design. Nowe logo podkreśla nową i uniwersalną pozycję marki Triumph na świecie, oraz proces odmładzania i modernizacji firmy.