Aktywizm marek już mniej polaryzuje Polaków - Marketing przy Kawie
Tęczowy marketing polaryzuje Polaków, aktywizm marek już mniej – badanie Wavemakera
  • 0
  • 3
22.07.2024

Tęczowy marketing polaryzuje Polaków, aktywizm marek już mniej – badanie Wavemakera

60% Polaków popiera zaangażowanie marek w kwestie społeczno-polityczne. O ile nie dotyczy to LGBT+, praw kobiet czy równości płci. Pokazuje to nowa edycja badania aktywizmu marek, realizowanego przez agencję Wavemaker.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 lipca 2024