„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingową
  • 1
  • 1
12.08.2022

„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingową

Z początkiem wakacji zaprezentowana została nowa kampania employer brandingowa promująca wartości organizacji. Lejtmotywem jest stwierdzenie, że ludzka pomysłowość w połączeniu z technologią ma nieograniczony potencjał, aby zmieniać świat na lepsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2022

11 sierpnia 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2022

Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex

„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.