TBWAWarszawa promuje udoskonalone kremy NIVEA VISAGE Q10 plus
  • 0
  • 1
21.02.2006

TBWAWarszawa promuje udoskonalone kremy NIVEA VISAGE Q10 plus

Agencja TBWAWarszawa przygotowała nową kampanię telewizyjną i prasową promującą udoskonalone produkty przeciwzmarszczkowe NIVEA VISAGE Q10 PLUS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2006

Kolejna fala badania MPG Media Planning - MPG TVTrack

MPG Media Planning przeprowadziło kolejną, drugą falę własnego badania dotyczącego trendów związanych z konsumpcją telewizji - MPG TVTrack. Niektóre istotne i jakościowe wnioski wynikające z badania dotyczą między innymi: lojalności widzów, tolerancyjności widowni wobec stacji, ogólnego postrzegania kanałów oraz innych ważnych elementów z punktu widzenia jakościowego planowania kampanii telewizyjnych.