TBWAPR realizuje kampanię PR nowych smaków lodów Häagen-Dazs
  • 0
  • 1
8.06.2011

TBWAPR realizuje kampanię PR nowych smaków lodów Häagen-Dazs

TBWAPR przygotowała letnie działania PR dla marki Häagen-Dazs. W ciągu najbliższych miesięcy agencja informować będzie o nowościach tego brandu, które pojawią się w sklepach i lodziarniach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 czerwca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2011

Promocja kanału 13th Street Universal, czyli zabawy w porwania (wideo)

Trzy minuty na życie albo śmierć – tylko tyle czasu ma gracz na przeprowadzenie śledztwa w sprawie porwania kumpla lub... samego siebie (zależy, czyje zdjęcie wprowadził do wirtualnej aplikacji). Tak promuje się kanał intrygi i sensacji 13th Street Universal. Można zaistnieć na antenie stacji jako bohater krótkiego filmu, można też postraszyć znajomych. Wirtualna gra przeznaczona jest dla odbiorców powyżej osiemnastego roku życia.