TBWAPR i TBWATelecscope zrealizują kampanię edukacyjną upowszechniającą Kodeks Walki z Rakiem
  • 0
  • 1
26.07.2007

TBWAPR i TBWATelecscope zrealizują kampanię edukacyjną upowszechniającą Kodeks Walki z Rakiem

Agencje TBWAPR i TBWATelescope wygrały przetarg na obsługę medialną ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej na rzecz popularyzacji Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem, realizowanej dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie. Umowa została podpisana na 5 miesięcy z możliwością kontynuacji na kolejne lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lipca 2007