TBWA gospodarzem Creative Academy na Festiwalu Golden Drum 2008
  • 0
  • 1
21.08.2008

TBWA gospodarzem Creative Academy na Festiwalu Golden Drum 2008

John Hunt, Worldwide Creative Director TBWA wraz z dyrektorami kreatywnymi agencji TBWA wezmą udział w panelu dyskusyjnym przygotowanym dla największych sieci reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2008

Scotch-Brite jest z nami od 50 lat

Marka Scotch-Brite istnieje na rynku już od 50 lat. To produkty zarówno do codziennego użytku, jak i specjalistyczne produkty dla branż przemysłowych. Pierwsze produkty tej marki powstały w 1958 roku. Była to gama padów do podłóg Slim Line Scotch-BriteTM, które zdzierają, myją, czyszczą i polerują powierzchnię, czyniąc podłogi piękniejszymi i trwalszymi. Podczas dalszego rozwoju marki powstał drugi dział produktów: dział gąbek i włóknin Scotch-Brite™.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2008

Sukcesy Czystej de Luxe - najmłodszej marki Polmosu Lublin

Pierwsza połowa roku 2008 przyniosła Czystej de Luxe Żołądkowej Gorzkiej liczne nagrody i wyróżnienia w konkursach alkoholowych. Wśród nich są: brązowy medal w międzynarodowym konkursie International Taste & Quality Institute iTQi, brązowy medal w konkursie Vodka Challenge organizowanym przez Drinks International przyznany w kategorii Best Standart Vodka oraz srebrny medal przyznany przez kapitułę konkursu The Central Europe Wine & Spirits Challenge 2008 Edition – Poland. Ponadto, Polmos Lublin odebrał statuetkę Hit Handlu 2007, przyznaną CdL przez dwutygodnik Handel. Temu samemu produktowi, czytelnicy branżowego miesięcznika Rynki Alkoholowe przyznali Złoty Kielich 2007 za najlepszy debiut ubiegłego roku.