TBWA dla równych szans edukacyjnych
  • 0
  • 1
6.03.2007

TBWA dla równych szans edukacyjnych

Zwrócenie uwagi opinii publicznej na dysproporcje między możliwościami edukacyjnymi młodzieży ze wsi i małych miejscowości a ich rówieśnikami z miast to główny cel kampanii społecznej przygotowanej przez agencje TBWA i TEQUILADIGITAL dla Fundacji Batorego. Kampania potrwa do końca kwietnia i obejmie radio, telewizję, internet, prasę oraz ulotki i mailing informacyjny o akcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2007

Alphol i Promen – „Zawsze razem” nowa produkcja IMR advertising by PR

Tymofarm podpisał roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się kampanią promującą Alphol i ProMen jako idealną parę. Będzie odpowiedzialna za współpracę z mediami, organizację konferencji prasowych i spotkań ze znakomitościami świata nauki - prof. Iwona Wawer z Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Warszawie wprowadzi nas w świat jednego z głównych aktorów - selenu.