0 1 6.03.2020Tatuum przedłuża współpracę z Havas Mediafirmy kampanie reklamowe TweetTatuum kontynuuje współpracę z Havas Media. Agencja obroniła budżet mediowy firmy odzieżowej.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53172 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.03.2020Burda Media z platformą influencer marketingową BdigitalBurda Media stworzyła platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i TikToku. Pozwala ona zaplanować kampanie z wykorzystaniem influencer marketingu.
0 3 0 0 0 5.03.2020Jarosław Kuźniar, Magdalena Cielecka i Maciej Musiał w programie „Blended Talks” marki ChivasCo się kryje za sukcesem i czy istnieje uniwersalny przepis na jego osiągnięcie? Odpowiedzi na te i inne pytania w swoim nowym programie będzie szukał Jarosław Kuźniar. Rozpoczęty 13 lutego projekt „Blended Talks” to seria wywiadów z inspirującymi polskimi postaciami. Wystąpią m.in. ambasadorowie kampanii „Success is a blend” marki whisky Chivas – Magdalena Cielecka oraz Maciej Musiał.
0 4 0 0 0 5.03.2020Viki Gabor ambasadorką marki PumaDo grona polskich ambasadorów marki Puma dołączyła młoda piosenkarka Viki Gabor. W ramach współpracy zwyciężczyni Konkursu Piosenki Eurowizji Junior 2019 wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider.
0 3 0 0 0 5.03.2020Telefony i smartfony Nokii w najnowszej części przygód Jamesa BondaHMD Global, producent telefonów Nokia, został oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”. Na kinowym ekranie zobaczymy zarówno klasyczne telefony, jak i smartfony marki.