„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki Tatra
  • 1
  • 2
17.01.2022

„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki Tatra

Zaprezentowano nową odsłonę marki piwa Tatra. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe: od pozycjonowania, przez komunikację, po opakowania. Startująca kampania „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.01.2022

e-Izba apeluje o odroczenie Polskiego Ładu

Izba Gospodarki Elektronicznej przyłącza się do apelu wystosowanego przez Radę Przedsiębiorczości. Apeluje do Rady Ministrów, posłów i senatorów o podjęcie pilnych działań legislacyjnych i zawieszenie stosowania przepisów podatkowych Polskiego Ładu do 1 stycznia 2023 r. Do tego czasu stosowane powinny być dotychczasowe przepisy, a najbliższy rok musi być wykorzystany na poprawę regulacji podatkowych oraz na umożliwienie wszystkim przygotowania się do stosowania zreformowanych przepisów.

16 stycznia 2022

14 stycznia 2022