"Tatralandia" dla Lyreco z Incentive Concept Poland
  • 0
  • 1
17.10.2007

„Tatralandia” dla Lyreco z Incentive Concept Poland

Firma Incentive Concept Poland – specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych, imprez integracyjnych i wydarzeń specjalnych tzw. „special events” była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji i scenariusza oraz zrealizowanie dwudniowej imprezy integracyjnej dla pracowników firmy Lyreco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2007

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2007

Brainshop U-Boot z Red Bullem w przestrzeni miejskiej

Agencja Brainshop U-boot specjalizująca się w strategii i kreacji działań Young & Trendy, zrealizowała niekonwencjonalne akcje guerilla marketingowe w przestrzeni miejskiej, tym razem reklamując wystawę „Red Bull Box Gallery”. 16 września 2007 roku, w centrum Warszawy (Złote Tarasy, Dworzec Warszawa Śródmieście, Rotunda, Galeria Centrum) nagle pojawiło się 20 osób, „ubranych” w duże czerwone pudełka i ułożyło z siebie napis: RED BULL BOX GALLERY 15 – 21 X.