Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007
  • 0
  • 1
15.03.2007

Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2007

Superszybkie plotery, ruchome bilbordy, pachnące monitory, ekrany diodowe, a także chińskie pomysły na reklamę  wszystko to będzie można zobaczyć podczas zbliżających się największych targów reklamy, druku wielkoformatowego, komunikacji wizualnej i outdooru Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Pod hasłem "Widocznie najlepsi" wystawcy i zwiedzający targów będą świętować w Poznaniu przez cztery marcowe dni (27-30.03.2007 roku).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Wystartował Program Lojalnościowy MTV Club

Strona www.mtv.pl wprowadza program lojalnościowy dla swoich użytkowników – MTV Club. Celem nowej aplikacji jest zachęcenie internautów do jeszcze bardziej aktywnego współtworzenia serwisu. Mechanizm działania MTV Club jest prosty. Każdy z użytkowników, który zarejestruje się na stronie, będzie nagradzany za dany rodzaj aktywności, np. pozostawienie komentarza na forum, dodanie biografii swojego idola czy prowadzenie bloga. Co miesiąc najaktywniejsi internauci będą nagradzani sprzętem muzycznym i gadżetami MTV.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2007

Murphy’s promocje z okazji dnia Świętego Patryka

Najsłynniejsze irlandzkie święto „Dzień Świętego Patryka” coraz bardziej popularne w Polsce. Z tej okazji Marka Murphy’s organizuje promocje w kanale Horeca. 17 marca, z okazji dnia Świętego Patryka odbędą się koncerty i akcje promocyjne piwa Murphy’s. Choć Dzień Świętego Patryka, to święto narodowe Irlandii to od dziesięcioleci obchodzone jest na całym świecie, w tym od kilkunastu lat także w Polsce.