Targi 4.0 – druga edycja ogólnopolskiego konkursu dla studentów
  • 0
  • 1
31.10.2019

Targi 4.0 – druga edycja ogólnopolskiego konkursu dla studentów

Polska Izba Przemysłu Targowego zaprasza studentów do udziału w drugiej edycji konkursu Targi 4.0. Zadaniem uczestników jest przygotowanie spotu promocyjnego lub prezentacji multimedialnej na jeden z dziesięciu tematów poświęconych przyszłości targów w Polsce i na świecie. Do wygrania jest m.in. stypendium o wartości 3 tys. zł.

Konkurs Targi 4.0 rozpoczął się 29 października 2019 r. Zwycięzców poznamy 3 czerwca 2020 r.

W pierwszej edycji konkursu nagrodę główną zdobyła studentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Malwina Maier. Jej praca nosiła tytuł „Targi dają więcej – korzyści z udziału w targach”.

Obok działań dedykowanych bezpośrednim interesariuszom realizujemy również szereg projektów skierowanych do młodzieży. W ten sposób chcemy pokazać, że targi to miejsce przyjazne nie tylko biznesowi, ale także ludziom młodym, którzy uczestnicząc w wydarzeniach targowych, mogą rozwijać swoje pasje. Wierzymy też, że zaproponowany przez nas konkurs będzie dla studentów pretekstem, by odkryć branżę targową i być może w przyszłości związać z nią swoją karierę zawodową – mówi Beata Kozyra, prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu oraz regulamin dostępne są na stronie www.polfair.pl.

  • 1
Ruszył konkurs Targi 4.0

Ruszył konkurs Targi 4.0

31 października 2019