Target Marketing Group dla marki Inea
  • 0
  • 1
2.10.2006

Target Marketing Group dla marki Inea

Najwięksi wielkopolscy operatorzy kablowi: TKP, PUT Koma, ELSAT oraz ICP rozpoczęli kampanię wizerunkową wspólnego produktu – marki INEA, łączącego dostęp do szerokopasmowego internetu, telefonii stacjonarnej oraz telewizji kablowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2006

Men at Work wspiera nową kampanię Laboratorium Kolastyna S.A.

Agencja Men at Work została wybrana w drodze przetargu do obsługi BTL kampanii promocyjnej marki kosmetycznej Laboratorium Kolastyna. Kampania jest zaplanowana na koniec roku (październik, listopad, grudzień). Celem kampanii, poza pozycjonowaniem marki, jest wypromowanie nowej linii produktów adresowanych do kobiet w wieku 25-39 lat. Men at Work odpowiada za akcję samplingową, przygotowanie materiałów POS dla handlu oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego. Nowe produkty będą reklamowane w TV, prasie oraz na nośnikach zewnętrznych (outdoor).