- 1
- 1
Tarczyński wystartował z kampanią i konkursem – nagrodą impreza z food truckiem
Nagrodą w konkursie marki Tarczyński jest prywatna impreza z food truckiem pełnym hot dogów. Na ekrany wróci spot, w którym zaprezentowany zostanie kolejny ambasador marki po Smolastym i Julii Żugaj.
Kampania inauguruje konkurs prowadzony w kanałach społecznościowych marki. Główną nagrodą jest wizyta food trucka Parówkożerców na prywatnej imprezie zwycięzcy z zapasem autorskich hot dogów oraz przekąsek. Aby wziąć udział w zabawie, należy pod postem konkursowym na Facebooku dodać zdjęcie swoje i swojej ekipy wraz z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie ta impreza zasługuje na tę wizytę.
Zwycięzca zostanie ogłoszony na początku października. Konkurs związany jest z ustanowionym 20 września Dniem Parówkożercy. To święto stworzone z myślą o tych, którzy kochają parówki, a jego pomysłodawcą jest marka Tarczyński. Konkurs będzie promowany w mediach społecznościowych, na YouTube oraz Spotify.
Humorystyczne reklamy będą emitowane od 16 września w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na ponad 40 kanałach tematycznych. Promocyjne spoty będzie można też zobaczyć przed seansami w sieci kin Cinema City od 13 września do 31 października.
Firma zaprosiła do współpracy kolejne głosy młodego pokolenia. Kim są – zostanie to ujawnione w Dniu Parówkożercy. Nowa kampania „Wszyscy są parówkożercy” potrwa do końca października.
- 1