Tarczyński promuje parówki z fileta z indyka
  • 1
  • 1
15.01.2019

Tarczyński promuje parówki z fileta z indyka

Firma Tarczyński wystartowała z kampanią promującą nowy produkt – parówki z fileta z indyka. Działania bazują na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 stycznia 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2019

Raport „Lokomotywy reklamowe” – Magda Gessler nadal króluje w zestawieniu

Magda Gessler nie ustępuje z pierwszego miejsca rankingu gwiazd, na których stacje telewizyjne zbijają kokosy. Prowadzone przez nią „Kuchenne rewolucje”, z reklamowymi przychodami w wysokości ponad 230 mln zł, ponownie pobiły swój ubiegłoroczny rekord. Dom mediowy MullenLowe MediaHub przygotował kolejną odsłonę autorskiego raportu na temat gwiazd telewizyjnych, na których stacje zarabiają najwięcej reklamowych pieniędzy.

14 stycznia 2019