0 1 15.11.2011Tańsze bilety do Multikinamarketing bezpośredni TweetTrwa kampania promocyjna marki Burn oraz sieci kin Multikino, w ramach której można kupić bilet za 5 zł.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.11.2011TradeTracker Poland uruchamia audience targetingAudience targeting jest metodą komunikacji umożliwiającą dotarcie do konkretnego, pojedynczego użytkownika danej witryny internetowej. Dzięki zastosowaniu nowego narzędzia wydawcy afiliacyjni mogą zwiększyć swoje przychody o wynagrodzenie za produkty i usługi, które nie zostały sprzedane bezpośrednio.
0 2 0 0 0 15.11.2011„E-zakupy oczami klientów”. Jesienna edycja raportu Opineo.pl i Skąpiec.plSerwis skupiający opinie o sklepach internetowych Opineo.pl oraz porównywarka cenowa Skąpiec.pl po raz kolejny przygotowały raport „E-zakupy oczami klientów”. Znaleźć w nim można ranking sklepów internetowych, zestawienia najpopularniejszych produktów oraz praktyczny poradnik e-konsumenta.
1 1 0 0 0 15.11.2011Ibum Ice – kolejny spot z króliczkiem (wideo)Kampania promująca chodzące plastry Ibum Ice rozpoczęła się 14 listopada.
1 2 0 0 0 15.11.2011„Cyfrowe śmieci” w Internecie – raport (wideo)Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS, reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im na portalach społecznościowych.