Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”
  • 1
  • 6
13.08.2019

Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”

Jesienny sezon 2019 marka CCC rozpoczyna kolejną odsłoną komunikacji „Youngsters” kierowanej do młodych odbiorców. Główne hasło kampanii brzmi: „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”.

W tym sezonie kontynuowana jest komunikacja CCC związana z popularnymi wśród młodych obszarami sztuki. Prezentuje kolejną dziedzinę, jaką jest taniec nowoczesny.

Specjalne miejsce w kolekcji jesiennej CCC zajmują produkty znanych marek sportowych. Są to: Adidas, Puma, Reebok, Skechers, Converse oraz Sprandi. Kampania reklamowa realizowana jest od 12 sierpnia w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat i stacjach tematycznych), kinach oraz w social media.

W produkcję sesji i spotu zostali zaangażowani profesjonalni tancerze. Każdy z nich specjalizuje się w innym stylu tanecznym. Głównym motywem muzycznym pozostaje znany już remix piosenki „These boots are made for walking”. Jest on wykorzystywany w komunikacji marki CCC od kilku sezonów. Cały utwór dostępny jest na muzycznych platformach iTunes i Spotify.

W spocie poinformowano również o uruchomieniu nowego sklepu online www.ccc.eu. Produkcja została zrealizowana w Barcelonie.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012. Spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Twórcą reklam jest Jan Wąż, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. Działaniami w social media zajmuje się H2O Creative, a zakupem mediów MullenLowe MediaHub.

  • 6
 

13 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2019

„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideo

Ostatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce. Przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa – pokazuje raport „Multiscreening 5” IRCenter. Coraz bardziej widoczna jest multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają na kilku różnych sprzętach, w zależności od potrzeby chwili. Czy urządzenia toczą między sobą walkę o uwagę odbiorców? A może się uzupełniają?

12 sierpnia 2019