Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019” - Marketing przy Kawie
Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”
  • 1
  • 6
13.08.2019

Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”

Jesienny sezon 2019 marka CCC rozpoczyna kolejną odsłoną komunikacji „Youngsters” kierowanej do młodych odbiorców. Główne hasło kampanii brzmi: „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
13.08.2019

„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideo

Ostatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce. Przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa – pokazuje raport „Multiscreening 5” IRCenter. Coraz bardziej widoczna jest multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają na kilku różnych sprzętach, w zależności od potrzeby chwili. Czy urządzenia toczą między sobą walkę o uwagę odbiorców? A może się uzupełniają?

12 sierpnia 2019