„Tańczący z pracą”
  • 0
  • 1
21.02.2006

„Tańczący z pracą”

W poniedziałek 20.02.2006 w stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat), kanałach tematycznych (National Geographic, Hallmark, Planete, AXN, C+Sport, Ale Kino) oraz TVN24 i TVN7 rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu www.pracuj.pl, którego właścicielem jest Communication Partners. Kreacja i produkcja filmu zostały przygotowane przez firmę rafineria.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2006

Kolejna fala badania MPG Media Planning - MPG TVTrack

MPG Media Planning przeprowadziło kolejną, drugą falę własnego badania dotyczącego trendów związanych z konsumpcją telewizji - MPG TVTrack. Niektóre istotne i jakościowe wnioski wynikające z badania dotyczą między innymi: lojalności widzów, tolerancyjności widowni wobec stacji, ogólnego postrzegania kanałów oraz innych ważnych elementów z punktu widzenia jakościowego planowania kampanii telewizyjnych.