- 1
- 1
„Tam, gdzie rodzina” – marka Krakuski w nowej odsłonie
Marka ciastek Krakuski (Bahlsen) wraca w nowej odsłonie. Zakres zmian jest kompleksowy i polega na odświeżeniu szaty graficznej opakowań oraz nowej idei komunikacyjnej, która startuje w marcu.
Pierwszym obszarem zmian w marce Krakuski jest odświeżenie szaty graficznej opakowań. W projekcie unowocześniono i uproszczono logo marki, a także zwiększono apetyczność prezentacji produktów. Nawigacja między wariantami ma ułatwiać znalezienie swojego ulubionego smaku w portfolio Krakusków. Jednocześnie marce zależało na tym, aby zmiany opakowań były bardziej ewolucją niż rewolucją, co z kolei ma pomóc dotychczasowym konsumentom odnaleźć ich ulubioną markę na półce.
Drugim filarem zmian jest powrót marki do szerszej komunikacji w mediach z nową platformą komunikacyjną. W przeszłości marka koncentrowała przekaz na podkreślaniu atrybutów funkcjonalnych, takich jak jakość, pieczołowitość wypieku i lokalne pochodzenie. Nowa idea komunikacyjna bazuje na insighcie, że to wspólne rodzinne chwile tworzą nasze historie. Wymaga to skupienia na konsumencie i bardziej emocjonalnym przekazie.
Przez obecność w rodzinnych momentach Krakuski mogą najlepiej wypełniać swoją rolę. Mogą wesprzeć codzienne rytuały swoich konsumentów. Motywem przewodnim nowej kampanii jest hasło „Krakuski. Tam, gdzie rodzina”.
Przy okazji zmiany opakowań marka przygotowała szereg działań, które mają zaznajomić konsumentów z jej nową odsłoną. Od początku marca rusza kampania w stacjach telewizyjnych. Równolegle będzie prowadzona kampania w digitalu. Marka będzie aktywna również w punktach sprzedaży ze specjalnymi materiałami POS, których szata graficzna będzie zawierała elementy z głównego spotu reklamowego.
Nową identyfikację wizualną opracowała agencja brandingowa HiBrands. Za ideę kreatywną do reklamy odpowiada agencja Bardzo, reklamę wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a media zakupił Starcom.