„Stare telefony działają cuda”: kampania - Marketing przy Kawie
T-Mobile, Szlachetna Paczka, Pezet i Małgorzata Walewska w akcji „Stare telefony działają cuda”
  • 3
  • 1
22.11.2024

T-Mobile, Szlachetna Paczka, Pezet i Małgorzata Walewska w akcji „Stare telefony działają cuda”

T-Mobile w akcji „Stare telefony działają cuda” połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe. Do współpracy zaproszono rapera Pezeta oraz mezzosopranistkę Małgorzatę Walewską.

Zaproszeni do współpracy artyści w stworzonym wspólnie utworze muzycznym udowadniają, że warto działać razem, otwierać się na innych, a bliskość może przynieść nieoczekiwane efekty i połączyć ludzi w szlachetnym celu.

W ramach promocji akcji powstał trzyminutowy wideoklip zatytułowany „Wszyscy to my”. Premiera klipu zaplanowana jest na 26 listopada.

Powstały także krótsze, 45-sekundowe materiały do promocji akcji w mediach.

W tej akcji stary, niepotrzebny telefon jest symboliczną „cegiełką”, która jest zamieniana na finansowe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie finansowe T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce. A może ono sięgnąć nawet 1 mln zł.

Elementem akcji będzie koncert świąteczny 14 grudnia przy Manufakturze w Łodzi. Artyści reprezentujący różne style muzyczne wraz z towarzyszącym chórem wykonają popularne utwory muzyczne. W zamian za stary telefon otrzymać będzie można wtedy upominek od T-Mobile. W trakcie koncertu przewidziane są także inne atrakcje, m.in. spotkania z influencerami oraz świąteczne warsztaty.

Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Reżyserem filmów jest Daniel Jaroszek. Za działania w internecie odpowiada agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

  • 1
T-Mobile wspiera Szlachetną Paczkę. Kampania „Stare telefony działają cuda”

T-Mobile wspiera Szlachetną Paczkę. Kampania „Stare telefony działają cuda”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 listopada 2024

  • 0
  • 3
  • 0
21.11.2024

„Masz coś pod spodem” – Durex i Answear w kampanii o tym, jak dbając o przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny

„Masz coś pod spodem” to hasło kampanii marek Durex i Answear.com, zachęcającej do poznawania swojego ciała i odczuwania 100% przyjemności. Marki przekonują, że nawet najpiękniejsze ubrania warto zdejmować, by odkrywać to, co kryje się pod nimi – strefy erogenne. Ich stymulacja działa na nas kompleksowo – poprawia nasze zdrowie psychiczne, wspiera nastrój i relacje, rozluźnia ciało oraz wzmacnia układ hormonalny.