T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketingu
  • 0
  • 1
11.10.2016

T-Mobile rozszerzy współpracę z Leo Burnett w obszarach BTL i shopper marketingu

Agencja ARC Worldwide, rozbudowując potencjał w Europie Centralnej, we wrześniu włączyła do swoich globalnych struktur agencję G7 (Grupa Leo Burnett). Leo Burnett poszerzyła tym samym kompetencje w obszarach takich jak shopper marketing, e-commerce, design i in-store. Marka T-Mobile Polska wzmacnia w związku z tym współpracę z agencją w ramach BTL i shopper marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 października 2016