T‑Mobile startuje z kampanią świąteczną
  • 3
  • 4
9.11.2018

T‑Mobile startuje z kampanią świąteczną

9 listopada T-Mobile wystartował ze świąteczną kampanię reklamową. Przedstawia w niej swoje tegoroczne propozycje pod choinkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

nigdy wiecej

5 lat temu

Startują z kampania a nie umieją sobie ze zwykła obsluga klienta poradzić. Przeniosłem się do ichniejszej sieci, konsultant dał do podpisania zla umowe, pozniej olał reklamacje, reklamacja przez bok tez czeka wieki na rozpatrzenie.. masakra 3 miesiace problemow z ktorymi nie umieja sobie poradzic. Z DALEKA OD T MOBILE.

9 listopada 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 1
9.11.2018

Polska cyfrowym liderem w Europie Środkowo-Wschodniej – raport WeCan

Rynek reklamowy w Europie Środkowej i Wschodniej rozwija się w zaskakującym tempie – to najważniejszy wniosek z raportu „Cannual Report 2018” sieci afiliacyjnej agencji reklamowych WeCan. Telewizja pozostaje nadal dominującym medium w większości krajów regionu, jednak media cyfrowe szybko nadrabiają zaległości. Polska jest jednym z najsilniejszych rynków pod względem wydatków na reklamę online. Konkuruje o pierwsze miejsce z Czechami i Rosją – cyfrową potęgą regionu.

8 listopada 2018